Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Tillbaka igen! :D eller tror i alla fall de

Kategori: Allmänt

Fridaa lyckades att komma in igen :D Snacka om en härlig känsla ^^
Jag vet att jag inte har bloggat på evigheter, men det är inte mitt fel denna gången. 
Det är ju så att jag kommer varken in på bloggen med datorerna nere i Malmö eller med pappa och Saras data, den ända som vill är Veronica data.. 
Och joo jag skiver rätt hela tiden så det är inte det som är problemet.. -.-' 
Jag hoppas att dem andra datorerna också vill snart fö jag saknar verkligen att blogga, känns så tomt utan den?! :'/ 
 
I alla fall, sitter just nu och lyssnar på min party musik och väntar på att Veronica ska sminkat sig klart. 
Vi ska ut as tidigt idag hade vi bestämt. Vi har även dygnat hela natten. 
Första gången sen åratals känns det typ som. Och Fridaa klarade det. Stolt och så, hehehe! xD 
Ska även bära klänning idag, typ andra gången i mitt liv... :P 
Men kände verkligen för det, speciellt när klännigen var så fiiiiiiin :$
 
Hoppas verkligen på att jag kommer att kunna blogga som vanligt igen, kan tyärr inte lova för vet inte hur det blir med datorer och sådära hemma hos pappa. 
Men om inte den vill acceptera min inloggning så skaffar jag ännu en ny blogg... -.-' 
Nu ska jag och min underbara skatt Veronica ut :D 
 
 
 
 

Kommentarer

  • säger:

    Helsingborgsfestivalen i sommar frida? :D

    2012-07-06 | 02:42:20
  • säger:

    Helsingborgsfestivalen i sommar frida? :D

    2012-07-06 | 02:42:54

Kommentera inlägget här: