Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Min lilla Griiis är påväg hem till pappa! :'D

Kategori: Allmänt

Just nu så sitter jag och kollar på när min lilla Ängel sitter och fixar sig. 
Dunkar lite av Veronicas musik också, inte riktigt min musik sort men helt okej fktisk. :p 
Hon vill ju inte sitta och lyssna på mina " Lil wayne " låtar 24.. xD
Iallafall, jag vet inte riktigt vad vi skulle göra nu idag, Veronica snackade om att vi skulle träffa Anton och hans två kompiar. Så ja vi får se hur det bli. :) 
Det är lite finare väder än vanligt idag så jag hoppas att det blir en bra och rolig dag. 
 
BTW!! 
Min lilla Gris är påväg till pappa idag :D 
Har saknat Sara as mycket och längtar verkligen tills på Måndag då jag får träffa henne igen. 
Det har gått ett helt sommarlov och jag har knappt sett min lilla ängel! :O 
Synd är också att jag inte kommer att få åka ner till Malmö under den tiden Sara är uppe hos pappa. 
Så Fridaa får inte åka till Mamma under hela sommaren, sad face! :'/ 
På något konstigt sätt så saknar jag mamma as mycket..... 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: