Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Jenny Andersson ♥

Kategori: Allmänt

Jenny du är en ut av mina bästa vänner, och det har du varit sen vi började hänga i 7:an, okej jag i 7:an och du i 8:an.. :p
Det är dig jag har upplevt det roliga och mest fuckaste sakerna här i livet. :) 
Jag har alltid roligt med dig, trots att vi står i stan och väntar på någon men som egentligen inte vill träffa oss dissar oss och sedan har vi ingenting att göra. Även då har jag roligt med dig. ^^ 
Vi har en massa fuckta och helt sjuka minnen tillsammans, minnen som föralltid kommer att finnas kvar. :') 
Jag älskar dig min underbara slampa, och det kommer jag föralltid att göra. 
Saknar dig för jävla mycket, men lovar dig kommer komma så fort jag kan ♥
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: