Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Jag vill tro på dem orden du ger mig! :'/

Kategori: Allmänt

Du betyder för mycket för att ge upp hoppet om. 
Men man kan inte försöka att stå ut för länge heller, det är det inte ens värt.. :/ 
Vissa stunder kan allt vara så perfekt och jag tror på dem orden du ger mig, men den där snälla och mest underbra idan av dig kan ändras fortare än man tror. 
Och då får det mig att tvivla mer på dem orden om värmer upp mitt hjärta... 
Jag vill inte ha det såhär? Jag vill inte att du bara ska säga till mig att du verkligen tycker om mig bara för att du inte har något bättre för dig? 
För något annat än att komma rakt från hjärtat måste det vara?! :'/ 
Klart jag vill tro på dig när du säger att du "Älskar" mig. 
 
Jag Älskar verkligen dig, och det har jag gjort sedan 10 månader tillbaka. 
Trots att jag inte träffade dig, pratade med dig eller ens hörde något om dig på 8 månader så slutade jag aldrig Älska dig! 
Jag kommer föralltid att Älska dig, trots att du kanske inte kommer att göra det.. <3 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: