Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Inte mycket gjort idag :p

Kategori: Allmänt

Just nu sitter jag och Veronica och kollar på något pogram om 50cent! 
Och får reda på hur hans liv har sett ut och sådära. Rätt så niice faktiskt.. :p 
Inte långt efter att jag bloggat innan idag så kom min underbara Ängel hem som jag längtat efter sedan jag vaknade.. :(
 
Vi har inte gjort så mycket idag, mest sovigt och suttit vid datan. 
Min bebis är ju väldgt sjuk så vi tar det lungt. Men klart att jag även ska finna för henne och vara med henne när hon är sjuk. 
Även om jag skulle åkt hem så skulle jag sovigt och inte alls gjort mycket där heller. 
Så aja jag kan stå ut några dagar med att min älskade älskling är lite krasslig :p 
 
 
Gänget för någon dag sedan! ^^ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: