Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Inget att göra just nu

Kategori: Allmänt

egentligen så har jag ingen lust alls till att blogga, men jag har inget att göra just nu heller så!?
Sitter inne i TV:rummet och glor in i tv:en..
Väntar på att mina pommes ska bli klara så att jag sedan kan tjocka i mig lite käk ;p
Är as hungrig 24, och äter som en ja jag vet inte vad? :O
Kanske ska dämpa lite med maten efter denna måltiden, annars går jag väl upp ännu mer.. Och jag som redan klagar en hel del.. -.-'
BTW denna dagen har väl varit helt okej. :)
Jag har inte gjort så mycket, men åkt lite moppe och när jag ändå var ute på en tur så passade jag på att ringa min mamma som jag knappt haft kontakt med under sommarlovet... :/
Men det var skönt att få prata med henne lite. Sen så har jag även fixat lite med kläder på rummer.
Det ska då ta och ligga överallt också. hehe xD
 
En bild på våra söta kattungar! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: