Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Idag hem till Håven :p

Kategori: Allmänt

Vaken och redo för att göra en massa roliga och helt sjuka saker. 
Men riktigt så tror jag inte dagen kommer att se ut :p Fridaa ska hem till stor staden Håven idag och kolla om det händer något as grymt där. 
Men det tvilar jag på eftersom att det är HÅVEN vi snackar om xD 
Ska egentligen hem och passa Sara under denna veckan medans pappa och Sara Jobbar.
Och såklart så måte jag se Sara för första gången på as länge också bli snart. Annars kommer jag inom kort bli helt fuckt! ;p
Idag får vi hoppas att min käre far slutar tidigt på Jobbet, eller till och med inte alls jobbar imorgon så att han kan fixa läkrtid.. 
Kanske också kör mig till akuten :) 
Aja, nu ska jag unna mig lite genom att kolla på älskligen Veronica när hon sminkar sig. hehe. 
Näe men ska försöka att ha så trevligt som möjligt med henne nu innan jag sticker hemåt. Kommer ju kanske inte få se henne på ett tag. :( 
Och det kommer göra ont ska ni veta... :'/ 
 
 
Haha för första gången jag har klänning whit friends ^^ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: