Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Hemma nu

Kategori: Allmänt

Nu bara för ett litet tag sedan så kom jag hem till Håven igen.
Och jag har redan hunnit ätit en super god middag, kört lite moppe med Sara och kollat på vad mamma skickat med för kläder och lite annat.
Just nu sitter jag i köket och ska bara om ett litet tag börja städa med lilla syrran.
Från ingenstans sa Sara att hon skulle diska!? :O
Whaat the fuck is this, liksom. Verkligen inte likt den där ungen.
Men aja jag hjälper till så att jag får lite pengar fört. :p Man behöver ju lite sådant också. :)
Jag vet inte vad vi ska hitta på sen heller, kanske ska ut i kossa hagen och köra sönder mig med moppen. Det tycker jag är roligt.. xD
Ska öva på att stegra med den där jäveln också, gick ju inte sådär jätte bra när simon skulle lära mig.. :p
 
 
en lite mobbad bild ;p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: