Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Gävle nu då! :p

Kategori: Allmänt

Godmorgon sverige! :D 
Jag och min Älskling har nu, eller ja för drygt en timme sedan orkat oss upp från drömmarnas värld. :p 
Jag är redan klar för att ge mig iväg, men Veronica har lite till kvar.. 
Jag är typ as nojjig, för jag har aldrig "hängt" i Gävle och nu från ingenstans ska jag dit över en dag. xD 
Aja jag får hoppas att Veronicas vänner där tycker om mig lite så att jag inte behöver sitta helt forever alone utan ha lite kul också. 
Vet inte riktigt när jag bloggar igen, men inte idag allafall, om ni inte har tur att jag är pigg och bloggar när vi kommit hem. 
Hoppas att alla mina underbara läsare får en trevlig och bra dag. ^^ 
Hejsvejs! ♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: