Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Fuck U Bitch!

Kategori: Allmänt

Det känns så jävla bra att den personen som stått än nära tror och lyssnar på allt jävla skit snack man har!? 
Och även fast han hört min version så tycks inte det duga heller... -.-' 
Jag fattar fortfarande inte att fucking allt och alla ska ta mig för de skit snack/ryckten dem hör och får reda på än den jag verkligen är.
Ni som känner mig borde fan veta att " DET ÄR NTE JAG " 
Utan ett stort jävla misstag, det är ju inte så att n tror att det är ett misstag heller utan som att det skulle vara en hobby. 
Okej fine tro vad ni än fucking vill om mig om ni nu även hört min version. 
 
Tack så jävla mycket för att du tror så mycket på andra än på mig.. 
Det värmer och betyder så himla mycket ^^ 
Jag blir också otroligt glad när du kallar mig " slampa " m.m 
Jag kommer att föralltid att älska dig som min närmta bror. :) 
men kom ihåg att vi ockå har hemligheter ;p 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: