Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Från drömmarnas värld ^^

Kategori: Allmänt

Nu har både jag och Veronica orkat oss upp från drömmarnas värld ;p 
Hade ni frågat mig så hade det inte vri helt fel att sova ett litet tag till, trots att det var jag som vaknade först av oss två. :) 
En dålig nyhet är att lilla Fridaa börjar få ont i halsen och misstänker att även hon fått halsförlust (stavning) 
Inte 100% säker ännu, därför så måste jag ringa min käre far idag och fråga om han så snart som möjligt kan köra mig till ett sjukhus eller något i den stilen så även jag kan kolla upp mig. xD 
Det gör inte sådär värst ont så jag lider inte av det. 
Det gjorde dock min älskade vän Veronica.. :/ 
 
Jag hoppas att denna dag blir en rolig eller i alla fall en helt okej dag. 
Orkar inte sitta och glo in i väggen hela dagen och hoppas på att någonting ska hända men aldrig gör de.. -.-' 
Vi får håll tummarna för lilla mig och se  vad som idag ska ske! ^^ 
 
 
Några bilder på mig och min skrutt ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: