Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Förkrossad

Kategori: Allmänt

Jag är så jävla sårad och förkrossad just nu... 
Gårdagen slutade som ett rent helvete! :'/ Jag vet inte ens vad jag ska skriva?! 
Mår så jävla kass och allt känns skit.. 
Det kommer ta ett tag innan jag orkar vaa glad och mg själv igen. Och kommer inte heller ha någon glädje för att blogga tills jag må okej.. 
Ledsen att behöva säga det, jag som precis hade börjat komma igång igen, :/ 
 
 
Fattar inte hur du kunde, mådde du bra av att göra så? 
Tyckte du att det var roligt att slita upp mitt hjärta i flera delar.. 
skrattar du åt att se mig må som jag gör? 
När du sa" Jag Älskar Dig " menade du då?  " jag hatar dig "  för orden betydde inte ett skit för dig?! :'/ 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: