Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Det fattigaste sommarlovet! ;O

Kategori: Allmänt

Om jag ska vara ärlig så har detta sommarlovet varit det mest tråkigaste och fattigaste som jag varit med om. 
I alla fall som jag minns just nu. :p 
Det knappt varit någon sol, utan för det mesta bara regnat och varit kallt.. 
Jag har typ sovigt bort mitt lov, bara för att jag inte vetat vad jag ska göra?! 
Jag kommer garanterat inte få åka ner till Malmö nu innan skolan börjar för att jag nydligen små bråkat med mamma... -.-' 
Och otur har jag fått nu dem senaste dagarna. 
För de första så har jg blivigt anklagad för att tagt med mig sprit till Loos, vilket jag verkligen inte skulle göra!? 
Sprit som varken min pappa eller Tjej Sara dricker, eller har hemma? 
Så lite omöjligt att jag skulle kunna fått med mig det hemmifrån. :p 
 
Ja så man kan säga att detta har varit det ruttnaste sommarlovet ever, och det är snart lut också. 
Inte alls lång tid kvar tills skolan börjar igen! xD 
 
Tur så ha min Ängel räddat dem flesta dagarna för mig <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: