Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

As goda pommes! ^^

Kategori: Allmänt

Sitter just nu och äter mina as goda pommes och ser dagens nyheter på Facebook. xD
Ska käka upp och sedan påbörja stor städning.
Fick ett uppdrag nu när jag var ensam hemma och när dom visste att jag var vaken.. :p
Men aja varför inte, lite tidsfördriv tills min bästiiiis Veronica kommer. :)
Fattar inte ens att hon vill komma hit till mig, till håven liksom!? xD Aja vi får väl hitta på något så att hon står ut.
vet inte om jag kommer att blogga mer idag, men Veronica ska väl säkert till att blogga så vi får se om jag klämmer in ett litet inlägg jag också! :)
 
en rätt så gammal bild på lilla jag! ♥

Kommentarer

  • Robert säger:

    Lika snygg då ser jag ;)

    2012-07-20 | 15:08:59
  • Robert säger:

    Lika snygg då ser jag ;)

    2012-07-20 | 15:09:59

Kommentera inlägget här: