Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

trevlig kvällsunderhållning

Kategori: Allmänt

Ligger nu i lilla blå, soffan jag brukar sova i o tar de almänt lungt. 
Kom bara för ett litet tag sen hem från Jens. Där har jag o Simin suttit under kvällen o både spelat o kollat på film. 
De gick inte alls så bra för mig när jag skulle spela tv:spel. De e ju inte min grej direkt så gick väl sådär då.. ?xd
Sen så kollade vi på en peraj film i 3D. Var väl en rätt så trevlig kvällsunderhållning. ;p 
 
Skolan idag var väl rätt så okej?? 
Gick runt o var på ett as dåligt humör på grund av lite privata själ. Men annars var det väl en rätt så chill skoldag. 
Första lektionen satt jag o gjorde de jag skulle, för första gången typ, sen så skulle vi på en "skol utflykt" eller vad man nu kallar de.. 
Sen efter lunch sista timmen så va de körsång. Imorgon blir det lite anorlunda däremot!? Men aja jag lär väl överleva. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: