Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Shuuu Faaaaaags!

Kategori: Allmänt

Heeeeeeeeeeeeeej!
Det var minnst ett år sedan jag skrev nu, nej kanske inte riktigt så länge sen, men de känns ju nästan som de visst? xd
Aja i alla fall, vi skiter i bortförklaringarna och kör bara på vad jag gör just nu. :p Låter bättre än massa tjaj visst? xd
Just nu sitter jag vid datan bara och lyssnar på musik, ska snart ut o hare gött! :D
Min dag har inte varit helt okej, jag e sjuk fortfarande så jag har inte orkat göra så mycket. Hostar sönder mina lungor?!
Btw jag e inte i Håven o skiriver, utan de e ju jul lov så jag e nere i Malmö hos mamma. Jag åkte äckel tåg ner hit i Onsdags o va nere kl 9 typ.. xd
Hittade för frösta gången själv på en tågstation, men okej de va första gången jag skulle göra de själv så ^^
Aja nu ska jag dra, vi får se om jag skriver lite när jag kommer hem, hare braaaaaaaaa! :*  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: