Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

ROLIG LÖRDAG!

Kategori: Allmänt

Det var ett bra tag sen ja jag vet! Men skit i det nu.. :p Tänkte i alla fall börja igen. ^^ 
 
Just nu sitter jag hemma hos Tove med henne själv och Jens. Vi gör inte så mycket mer än o chillar. Var nyss ute och tog lite kall men frisk luft. ;p 
Var tidigare idag till Veronica och hämtade min lur. Glömde den där igår kväll/natt. 
Jag hade verkligen en grymt rolig kväll med Jens, Tove, Veronica o Natalia. O en viss del av Alex som jag knappt pratar med nu för tiden. 
Men vi snackade mycket i lur och vi spelade nå spel på facebook och det var faktiskt kul. Först var det bara jag Jens o Tove. Sen kom Matilda clara o Jennifer hem till Tove o sa hej. Men gick rätt så fort.. 
Sen så stack jag hem till Veronica en stund. Kom tillbaka till Tove o Jens, satt här ett tag men Tove va as trött så jag o Jens stack till Veronica o chillade där ett tag. 
 
Sen vart jag o Jens också trötta så vi stack hem till honom o satte på en film o la oss ner o sov. 
Jag hade en bra o rolig kväll/natt igår. Det var nog den bästa på länge! :d 
Bjuder på fin bild på TOVE!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: