Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

GOOOOTT NYTT FUCKING ÅR!

Kategori: Allmänt

 
Gott nytt år mina kära vänner! :D Plus alla fuckers!
 

Jag har precis kommit hem, min fest är slut för idag. Jag orkade inte vara kvar hos moster för jag snear sönder på exakt allt, plus att jag inte mår så bra... Men de e en helt annan femma. :p

Jag har annars haft en fett dålig dag, o jag fattar inte hur jag ens pallar med mitt eget liv.
Jag kommer nu få sitta o fira min fula o äckliga nyår själv, men óm jag ska vara helt ärlig så e de så mycket bättre.
Min familj får inte ta illa upp, men dom vet ingenting så dom ska inte ens säga något.
Jag hoppas att alla får en så mycket bättre nyår än mig. För min fuckades sönder redan igår... Nu ska jag se om jag hittar på något roligt men ändå lungt. Har feber så pallar inte röra på mig i onödan!? xd
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: