Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Forever alone

Kategori: Allmänt

 
Tillbaka igen som ni kanske ser. nej sorry de där sög verkligen... -.-'
 
Aja. just nu sitter jag i Håven, forever alone som alltid men denna gången inte i köket utan i tv:rummet ifall de skulle vara kul att veta. Haha!?
Sitter ensam pågrund av att jag för de fölrsta inte pallat gå upp till farmor o oscar än. O för att pappa e ute o plogar.
De e ju som sagt lördag så jag orkar inte göra så mycket just nu för tillfället.
 
Idag efter att jag e klar med min chill time, så ska jag börja plugga lite.
Vi har matteprov på Måndag, vi har redovisning o allt. Har inte ens börjat läsa min bok som ska vara redovisad på Måndag. Som sagt har en hel del att gör!?!?!?!?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: