Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

......

Kategori: Allmänt

Shuuuu Beatches! :D
 
Jag har precis kommit in från den yttre kylan! nja de där lär lite för gay?`:O
Jag har varit ute o träffat My en stund, trevligt trevligt. ^^ O nu har jag inget alls att görA? vet inte heller vad jag ska skriva om så detta kommer nog inte bli ett bra inlägg...
 
Jag kan börja med att berätta vad jag gjorde igår? Först under förmiddagen och eftermiddagen så satt jag bara hemma och tog det lungt. Orkade inte göra någonting just då. Sen så gick jag ut och träffade min bebiii Angelika. Det var för länge sen jag träffade henne?`:O I alla fall, vi gjorde de vanliga, chilla, gå runt  flabba åt exakt ingenting. Men vi gick hem ovanligt tidigare än vanligt men det va kallt ute.. -.-'
Sen var jag inte hemma länge innan jag gick ut till My o satt o chillade med henne en stund. Pratade åt en massa fuckt up grejer bara. ;p
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: