Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

du va den ända jag litade på...

Kategori: Allmänt

 
Jag söker ingen fucking uppmärksamhet nu, utan jag e bara tvungen att skriva detta inlägget just HÄR!
 
Jag e så fucking less på dig! Du fattar exakt ingenting.. O om du nu hade fattat så tror jag inte ens att du hade brytt dig!? För du e sån, du bryr dig inte om någon annan än dig själv. SMUTS!!!!!!
Du har lurat mig så många gånger, att jag verkligen trodde på det. Jag var DUM jag fattade inte, men nu gör jag de. O du e skam, jag fattar inte ens att DU kunde göra så.?! JUST DU..
 
Du lekte helt snäll för mig, o jag trodde verkligen att saker betydde för dig. Du sa de till o med. Men de va tydligen bara något du sa o inget du någonsin kunde mena. VARFÖR? jag frågar mig själv hela tiden varför. Men jag kan tyvärr inte få ett svar på min fråga. De e du som måste hjälpa mig med de, men du vägrar. som sagt de ända som finns i ditt huvud e DIG!!!
 
Du fick mig att känna mig speciell, jag litade på dig. DU VA DEN ÄNDA JAG LITADE på. O jag fattar inte hur jag kunde göra de?
Vet du hur de känns att vara en leksak till någon som inte e nöjd med de han redan har?! Till en början kanske de e spännande men i efterhand så äcklar de mig. HUR FUCK KUNDE JAG VARA SÅ DUM O LITE PÅ DIG!?
Jag sa allt till dig, du va som min bästa vän. Du fanns alltid där för mig. O jag hade inte ett sånt förtroende för någon utom dig. O dessa sekunderna, minuterna, timmarna, dagarna, veckorna, månaderna och Åren har du bara lekt med mig.
TACK, tack för du fanns där till en början, tack för att du lekte med mig o tack för all hat du ger mig. Men du ska veta att jag alltid alltid alltid kommer att ÄLSKA DIG. de går inte bara över för att du börjar hata mig eller leker med mig. GLÖM DE.
 
de finns så mycket mer jag vill säga till dig, men de e inte lönt. allt e redan fuckt o de finns inget att göra. Jag hoppas bara att du läser detta o att du verkligen känner dig träffad.
 
Du visste att jag gillade dig, de va därför du körde med mig så visst?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: