Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Älskade Melker!

Kategori: Allmänt

De e såhär, att de har hänt en massa saker nu den senaste tiden. O speciellt under den tiden jag inte bloggat. Men jag tänkte ta o berätta om en sak som gör mig väldigt ledsen o får mig att gråta rätt så lätt. :'/ 
 
Den 3 December klockan fem över 12 på natten föddes en liten pojke som heter Melker. O lilla bebisen e 16 veckor för tidigt född. Alltså 4 månader för tidigt. 
Han ligger nu inne o får hjälp med att kämpa sig igenom de svåra för att kunna överleva. Han ligger där med både mamma o pappa sin. 
Hemma finns de 3 syskon som hoppas o hoppas på att allt kommer att lösa sig. Att han e den där lilla kämpen som KOMMER att ta sig igenom detta. 
 
Klart att de finns fler i familjen som hoppas, de gör vi nog alla! 
Nu ligger han där, lilla Melker o e svårt sjuk. Sjukare än vad jag trodde att han skulle kunna vara. 
 
JAG ÄLSKAR DIG LILLA MELKER, O JAG HOPPAS MER ÄN ALLT ANNAT ATT DU KOMMER ATT KLARA AV DETTA. DU SKA KÄMPA O BLI VÅR LILLA KÄMPE SOM TAR SIG IGENOM DETTA. 
DU E LIKA ÄLSKAD SOM ALLA ANDRA DOM ANDRA SYSKONEN, REDAN! ♥
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: