Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Veronica, min älskade Veronica ♥

Kategori: Allmänt

Veronica du ska verklgen veta att du är det bästa som finns för mig. ^^ 
Som jag alltid säger och som är 1000% sant, du är den mest dyrbaraste skatten som jag har, och som jag någonsin haft. :) 
Jag kommer aldrig någonsin hitta en sån underbar och mest fantastisk vän som dig. 
Det finns och kommer bara finnas en i hela världen som komme att betyda så mycket som du gör fö mig. 
Det är obeskrivligt och går int att förklara alls hur mycket du verkligen betyder för mig hjärtat mitt. 
Jag älskar dig så att jag spricker.. 
Jag vill vara med dig hela tiden, alltid känna att du finns nära mig. Vakna upp och känna och se att du ligger alldeles bredvid mig. ^^ 
Hålla om dig och viska i ditt öra att du betyder mest för mig och att jag aldrig någonsin kommer att sluta älska dig. För det kommer jag verkligen aldrig att göra. Finns inte en chans att jag kommer på tanken om den saken.. 
Du vet att jag bryr mig om dig och vill dig allt gott i världen. 
Veronica jag skulle verkligen inte klara mig utan dig, du är värld hela världen och hoppa du så hoppar jag. 
Bästa vänner föralltid, och du vet att jag inte lämnar dig! aldrig aldrig aldrig aldrig.. 
 
Det finns bara en som betyder allt för mig, som jag älskar mer än någonting annat, som har den störta platsen i mitt hjärta och det är du älskling!! 

Kommentarer

  • veronica säger:

    Blir tårögd av att läsa det du skriver. Älskar dig så mycket å det går inte att beskriva. Du är den som jag vill dela allt i livet med, allt jag kan önska och allt jag vill ha. Du är mitt allt och jag skulle inte byta bort det ens för hela världen, för du är min värld. Min allra käraste, vill aldrig missta dig älskling. Att vakna upp bredvid dig är den bästa känslan som finns, och att se dig le och vara lycklig gör inget annat än att få mig gladast på jorden. Jag älskar dig över allt annat hjärtat, glöm det aldrig!<3<3<3<3<3<3<3<3

    2012-08-12 | 02:43:52
    Bloggadress: http://spinkylife.blogg.se
  • veronica säger:

    Blir tårögd av att läsa det du skriver. Älskar dig så mycket å det går inte att beskriva. Du är den som jag vill dela allt i livet med, allt jag kan önska och allt jag vill ha. Du är mitt allt och jag skulle inte byta bort det ens för hela världen, för du är min värld. Min allra käraste, vill aldrig missta dig älskling. Att vakna upp bredvid dig är den bästa känslan som finns, och att se dig le och vara lycklig gör inget annat än att få mig gladast på jorden. Jag älskar dig över allt annat hjärtat, glöm det aldrig!<3<3<3<3<3<3<3<3

    2012-08-12 | 02:43:52
    Bloggadress: http://spinkylife.blogg.se

Kommentera inlägget här: