Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Veronica, min Älskade Veronica

Kategori: Allmänt

Veronica jag säger det alltid, men kan säga det milljoner trillijoner och ännu fler gånger än så!
JAG ÄLSKAR DIG!
Och det vet du att jag gör, och det är ingenting jag kommer sluta göra heller. För du är innristad i mitt hjärta och det går aldrig bort. Inte för att jag någonsin skulle få tanken till att göra det heller..
Du är min, bara min älskade ängel och dig är jag verkligen rädd om.
Du är den mest dyrbaraste skatten jag har, och klart jag är rädd om dig. Du är sky och något man måste ta hand om med hela sitt hjärta om inte mer!!!
Du har förändrat mitt liv, och det betyder så otroligt mycket för mig. ^^
Det går verkligen inte att beskriva mina kännslor till dig. Men dem är starka och kommer föralltid att finnas där.
Jag lämnar dig aldrig hjärtat mitt, och jag kommer föralltid att finnas där för dig.
Hoppar du så hoppar jag!! Det bara är så. ♥
Jag skulle verkligen ge dig hela världen om jag bara kunde det. :$
 
Till min allra käraste syster och bästaste bäste vän! ♥

Kommentarer

  • veronica säger:

    Aaw, älskling! Du vet att jag blir så arg på mig själv när jag inte kan berätta hur mycket du betyder för mig, för det går inte ens med alla ord som finns... Men jag älskar dig, mest av allt och det vet du. Skulle du försvinna så är jag ingenting. Jag kommer aldrig hoppa så länge jag har dig vid min sida.<333

    2012-08-17 | 05:04:37
    Bloggadress: http://spinkylife.blogg.se

Kommentera inlägget här: