Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Väntar på pappa

Kategori: Allmänt

Sitter och väntar på att mina pappa ska komma hem. Han sa för ungefär 1-2 timmar sedan att han var påväg hem.. Och så lång tid kan det väll inte ta att åka hem.. :p
Aja satt nyss och kollade på Tv med Sara och käkade en stor mackrills macka och precis när jag ätit upp den säger Sara att pappa ska komma hem med en familje Pizza.. -.-'
Snacka om att bli besviken på sig själv, och inte lite heller.
Aja nog går det ner en eller två bitar till i mig, inga problem alls. haha!!
Blev inte att gå upp till min farmor idag, dem stack till Loos sa Sara så vi fick stanna hemma vi.
ofta utan mig? Jag skulle gärna följt med till Loos en snabbis. Gått in till Veronica och sagt Hej. Varför inte liksom?
 
      

Kommentarer


Kommentera inlägget här: