Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Uppdag vettni!

Kategori: Allmänt

Man kan vll säga såhär att jag har varit på för mycket uppdrag den senaste tiden och har inte hunnit blogga nå. 
jag har varit spion åt barac obama (stavning) och på en massa livs farliga uppdrag. :) 
Nej jag bara skojja.. :p 
Jag har inte haft en data som jag kunnat använda till för att bogga.. + att nä jag väl kunnat blogga har jag inte riktigt haft någon större lust.
Vet fel av mig och förlorar en massa läsare pågrund av det men kommer ju inte direkt bli känd under mina år på att blogga. :) 
Just nu sitter jag och Jens på golvet i Veronicas rum och lyssnar på musik. 
Simon, Viktor och Veronica sitter inne i Johannes rum och spelar tv spel. :D 
Vi har inte alls gjort mycket idag, skolan och sådär bara. 
Ja just det, egentligen så skulle vi till Ljusdal idag, men det vart problem så det gick inte för sig direkt.. :( 
 
 
Nu ska jag fortsätta att loda! :D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: