Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Träffade mamma Magnus och Jonathan igår!

Kategori: Allmänt

Verkligen sorry för att jag inte bloggade igår, men det var lite svårt eftersom jag satt i en bil hela dagen igår.
Jag gick upp klockan 5 igår morse och sov nästan inte alls i bilen under hela dagen mer än i en timme kanske..
Bil resan gick väll helt okej ändå, vi stannade mycket och det var väll räddningen. 
Annars hade jag väll varit dödare än vad jag redan är nu. -.-' 
 
Men det var jätte roligt att träffa mamma Magnus och Jonathan. ^^
Vi var och fikade och shoppade över mycket.. :p Haha alltid när man är med mamma.. :$
Jag fick tag i det mesta jag behövde, så det var ju bra.
Köpte smink för 600!? :O Och ändå så var det tre mascarer, en ögonpenna ( vet inte hur man stavar det.. ) puder och ögonskugga.. Överdrivet dyrt.. :@
Sen så köpte jag ett par turkosa (stavning) byxor ^^ as coola inderkläder.. :p Hårfärg, lös naglar, lös ögonfransar m.m.
Sen så fick jag även en playboy navelpiercing och en ny läpp stav.
Nöjd är jag också, men gladast var jag nog för att få träffa familjen. Jag hade jätte roligt med dem. :')
Lite jobbigt att behöva säga hejdå bara. Men men något man måste vänja sig med nu.. "/
 
Nu sitter jag i köket ( som vanligt ). :p
Pappa Sara och Oscar åkte till Mora för dem skulle fixa en sak. Sen när dem kommer hem ska jag färga mitt hår!
ÄNTLIGEN! :D
Det blev lila som jag funderade innan på att ha. så ja Frida blir lila hårig igen. xD
 
En bild på mig och Sara från i början av sommaren! :'( ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: