Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Tjockat i mig tacos, hahah! xD

Kategori: Allmänt

Sitter i köket och har precis klämt ner en fet tallrik tacos! ^^
Haha låg uppe i Sebastians rum och kollade på film, det var en as bra dans film.
Jag minns inte vad den hette, men jag vet att vi kollade på 1:an i Eriksfält nästsista musik lektionen.. :p
Haha ja inte för att ni läsare fattar så mycket av vad jag försöker att berätta om nu men i alla fall..
Det handlar om "gäng" eller vad man nu ska kalla dem för något som dansar. Och en tjej, som det då hanldar om blir utkasstad från sitt "gäng" på grund av att hon går i en balletskola!?
Men hon skapar ett nytt "gäng" och tränar för att tävla eller vad det nu va dem skulle göra. :p
Haha ja lite kortfattat men hoppas det duger. Om någon ut av er sett filmen eller hört talas som den fattar vilken jag menar. Till er andra aja skit samma en "Dans film" xD
Efter att jag sett klart på filmen blev jag fett sugen på Tacos, så jag gick ner och fixade de. :p
Nu är jag super duper mätt och ska snart gå upp och kolla om jag ser om jag hittar nå mer bra att titta på innan jag lägger mig..
Men först måste jag ju så klart kolla vad jag missat på facebook under timmen jag vartit ifrån den.. :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: