Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Tjaaaaaaaaaa

Kategori: Allmänt

I´m back motherfuckers! :D 
 
Just nu sitter jag hemma hos Veronica, inget ovanligt men fett awesome! :D 
Jag Matilda och Veronica sitter och väntar på att maten ska bli klar så att vi sedan kan gå ut och hitta på något fett niiice :) 
Jag har inte kunnat blogga på ett tag eftersom jag var tvungen att åka till Håven i några dagar :p 
Inatt så sov jag Alexandra Felicia och Sara i husvagnen. 
Det var rätt så roligt, men när jag vaknade var det ett helvete.. -.-' 
Alexndra och Sara och Sebastian höll på att riva hela husvagnen och jag blev skit arg eftersom att jag får skiten om något gå sönder.. 
Men dem ville inte lyssna alla gånger, och jag hatar när dem inte ska lyssna.. 
Och det där var verkligen en sak jag var tvungen till att säga till?! :@ 
Aja skit samma, nu är jag i alla fall på bra humör och ska ha fett roligt, annars bryter jag väl hop.. :p 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: