Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

SorrySorry

Kategori: Allmänt

Sorry men jag har inte orkat blogga någonting idag, eftersom jag blev lite ledsen på min älskade far.
Ville ju till Loos idag tills imorgon men det fick jag inte. :/ 
Så då fick ju jag värsta självmords tankarna och allt, nej men inte riktigt men blev på sjukt dåligt humör och bara låg i sängen och surade.. :p hehe som jag brukar då. xD
Men sen efter att vi ätit så pallade jag inte ligga och sura mer, för jag kunde ju inte direkt göra något åt saken så jag åkte upp till min farmor som jag inte gjort på ett tag och sa Hej! :D
Satt där med Sara och Sebbe ett tag och chillade lite.
Annars har jag inte alls gjort så mycket idag, surat en hel del, men nu känner jag mig på rätt så bra humör i alla fall och det är bra! Tycker då jag. ;D
Familjen stack till Furudal idag igen eftersom Sara ska till sjukhuset imorgon igen. Synd om na som har så ont i magen hela tiden.
Så vi får hoppas på det bästa och att dem hittar felet och hjälper henne snarast! :/
Jag hade dött för länge sedan om jag vart i hennes strumpor..!? :O
 
Sorry men jag har tyvärr inga bilder på Saras data, och har inga nya bilder att bjuda på heller..
Men en bild på min bästa vän Clara gör väll inte så mycket! :D
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: