Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Sara åker hem imorgon.. :'(

Kategori: Allmänt

Om jag ska vara helt ärlig så kan jag inte fatta att Sara bara har en dag kvar sen åker hon hem!?
Asså detta sommarlovet har gått sjukt fort.. Vart fan tog det vägen.. :p
Jag kommer ju sakna min lilla ängel. :( Jätte jätte mycket faktiskt. :(
Jag har inte varit med henne så mycket under tiden hon varit här uppe hos pappa, men inte bara mitt fel på ett sätt. För hon har inte heller varit med mig när jag varit hemma. Så jag tycker då inte bara att det är mitt fel.
Aja nu sitter vi då i alla fall tillsammans, nej det gör vi inte, hon sitter i Tv: rummet och jag i Köket men vi pratar rätt så mycket och har det trevligt tillsammans. ^^
 
Sara jag kommer att sakna sönder mitt liv..
Det är inte desamma utan dig, det har alltid varit du och jag. Men nu kommer det bara vara du och jag på loven.. :/
Jag älskar dig mer än någonting annan min lilla GRIS! ♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: