Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Onödiga saker att veta om lilla mej! :p (as tråkigt)

Kategori: Allmänt

Jag hatar: Jag tycker verkligen inte om, hatar med ett fulare ord..
När folk snackar skit, och sedan inte kan stå för vad dem sagt. Eller till och med inte ens kan säga det face too face! -.-'
Jag hatar också när jag inte förstår saker, utan att det ska ta 10 år innan jag kopplar.. o.O
Tycker inte heller om att ha tråkigt och vara rastlös, det är verkligen en sak jag hatar till max!!!
 
 
Jag Älskar: Om det är något jag älskar, så är det verkligen att vara med mina underbara vänner 24/7.
Vilket inte alltid händer, men men.
Jag älskar också min underbara bästaste bäste vän Veronica Hellstadius, mer än någonting annat! Hihi. :$
 
Jag önksar: Om det är en sak jag verkligen önskar mig så är det en super bra framtid.
Bra ekonomi, väll uppfostrade barn, ett jobb jag trivs med och tycker är roligt, den underbaraste manen ever. Vänner jag kan lita på och som älskar mig lika mycket som jag älskar dem.
Ett fett nice hus + en hund.. ^^
 
Jag ångrar: Det finns många saker jag ångrar under mina 14/5 år. Men om vi ska ta ett då så är väll det mina för snabba val om saker jag gjort.
Det finns ju inte direkt en gång det har hänt.. :p
 
Jag vill: Jag vill att min mamma, min styv pappa, min styv bror Jonathan och lilla syster Sara ska plocka ihop alla sina saker sätta sig i bilen och bosätta sig någonstans här uppe. ^^
Det var inte bara min mamma som ville bo i Malmö, jag var också ett skäl till att vi flyttade ner. Och klart jag tycker om Malmlö, men vill ha min familj nära.. :'/
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: