Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Nu drar jag till sängen! :p

Kategori: Allmänt

Nu blev min käre far lite aggro och vill inte att jag ska sitta vid datan nå mer så jag måste väll lyssna så kanske man får en liten chans att åka till Loos igen innan skolan börjar..
Jag har i alla fall haft en rätt så okej kväll, Veronica och Matilda gjorde den bra för mig.
Haha hade nog dörr annars, suttit och gjort ingenting.. :p
Jag hoppas att alla mina kära läsare haft en bra dag i alla fall. Ska väll ändå inte klaga över min något mer.
Känner att jag börjar tjata lite för mycket om mina dåliga och tråkiga dagar.
BTW snart är det ju skolan! :O
Snacka om att jag verkligen inte är redo, vill jue inte tillbaka till skolan än!? O.o
Det är allt för tidigt, en vecka kvar på sommarlovet... -.-'
Aja får se om jag lever efter första dagen i skolan eller om jag ligger helt död i någon buske och skriker efter mamma och pappa.. :p
Haha godnatt och puss på er alla.
 
Lite söta bilder på mig och Veronica, hihihi! ^^

Kommentarer

  • Robert säger:

    Snygga, Ligga?

    2012-08-17 | 06:57:43

Kommentera inlägget här: