Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Mina svenska favvosar! ^^

Kategori: Allmänt

 
Äckligt! 
 
Du och jag under täcket baby, det har gått flera vecker baby.
Sen vi låg där hos dig och du frågade mig, ska vi göra något äckligt baby?
Jag blev tagen på sängen baby, jag låg där naken och ängslig baby. Men det kändes okej när du visade mig hur man gör något äckligt baby!
 
 
Vart jag än går!
 
Lägg din hand mot min kind, visa mig vägen, kommer du ihåg den? 
 
Det känns så skönt att komma hem, För när du ser mig blir du lycklig.
Om du känner dig ensam, öppna dig då. Dela med dig av känslan jag kan nog förstå!
 
 
Det bara e så!
 
Du och jag har varit vänner ganska länge nu, men jag tror jag börjar inse vad jag känner nu.
Vill vara mer än din vän, vill vara din prins. Ska göra allt jag nånsin kan för att göra dig till min.
Vill vara han du kan ringa när saker är skit, vill att du ska vara tjejen jag vaknar upp bredvid.
För att varje gång jag är med dig så blir jag varm, de pirrar i hela kroppen vill bara ta din hand. Och aldrig släppa taget bara få vara i din närhet.
Kyssa dig på munnen o ge dig all min kärlek.
Rallan hjärtan shh
Jag bara önskar det, skulle ge dig hela världen om jag bara kunde det.
Jag ligger sömnlös på nätterna och bara tänker på dig, oavset hur lång tid det tar, jag kommer vänta på dig!
För det är det värt, jag kan svära på min mamma aldrig varit så kär!
 
Du snurrar min värld!
 
Du får min värld att snurra, den snurrar så hårt för dig.
Då får min puls att pumpa, för du är en sån fantastisk tjej.
För mig är du den ända. ja du vet jag gör allt för dig. Så låt oss lära känna varann.
För jag vet att du vill, för du är så underbar! Men vad känar det till, om jag inte får nåt svar.
Snälla ge mig en chans, så du ser vad vi kunde haft.
 
 
Sagoland!
 
En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm.
Jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund. Men när jag vaknar upp i min ensamhet i vårt såkallade rum, vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm.
 
 
Hihi :$
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: