Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Min älskade Älg Matilda!

Kategori: Allmänt

Matilda min älg, apa vad du nu är för något så vet du att jag verkligen älskar dig mer än någonting annat, och det kommer jag föralltid och alltid göra! ^^
Du är speciell och det är det jag älskar så mycket med dig.
Du är alltid dig själv och du är så skön att vara med och man är alltid glad av att ha dig i sin närhet.
Du sprider ut din glädje till alla du är med.
Du är alltid lika rolig att vara med, och man kommer ju på lite smått sjuka saker när man är med dig också. ;)
Men det är ju det som är så sjukt niiiiiiiiice! :D
Du är en ut av mina bästa vänner, och dig kommer jag föralltid att älska.
Och det tror jag nog att du redan vet. Vi har varit vänner länge nu, och inte ens ett litet bråk har vi haft. :p
Okej jag kan bli lite smått upprörd på dig, men aldrig med meningen och menat illa.
 
JAG ÄLSKAR DIG MIN ÄLSKLING! ♥
Jag och min älskade Älg! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: