Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Lite viktig INFO! ;p

Kategori: Allmänt

Jag vet att dem flesta tycker att jag är grymt tråkig på bloggen nu för tiden och har varit dem senaste månaderna.
Men det är lite svårt att fixa det man vill när man inte har en egen data att fixa allt på..!? 
Men nu kommer jag med både en dålig och en bra nyhet.. :p
Pappa ska fixa en data till mig nu snart och då kommer jag att göra min blogg så mycket bättre. :D
Men det dåliga är ju att jag inte alls kommer att vara hemma så ofta under skol veckorna. -.-'
Så det sket sig i alla fall.
Så under tiden jag är hemma, helger och vissa lov så kommer jag lägga ner mycket tid till bloggen. Om jag då är själv så. xD
Bara så att ni vet, men tycker att ni kan följa mig i alla fall, för jag bloggar ju såklart då jag har tid och ork.
Klart jag inte alltid orkar, men då är det bara att fortsätta att kolla jue! ;)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: