Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Kycklig, + pizza detta kommer inte sluta bra.. :p

Kategori: Allmänt

Kom nyss hem från farmor och farfar. Sara var tvungen att säga hejdå nu ikväll eftersom vi ska åka klockan 5 imorgon.. -.-'
Och då ville inte farmor att vi skulle upp och säga hejdå så tidigt, för då skulle hon tydligen sova. ^^
Gick upp och tjockade i mig en bit pizza hos farmor, för pappa kom aldrig hem med pizza idag utan gjorde kycklig istället.. :(
Men tur så har man en farmor som alltid bjuder på gosaker. Hehe! :)
Pappa frågade varför och hur jag kunde äta så mycket hela tiden. och att jag skulle bli smäll fet. Först trodde han att jag var gravid när jag visade magen.. :$
Men då kom farmor och sa att pappa också bodde i kylskåpet när han var i min ålder.
Haha så ja han blev lite ägd själv.. :p
Nu ska vi mysa lite jag Sara och pappa, sista kvällen sen åker ju Sara! 
 
Söta små djur! ^^
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: