Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Inte många dagar kvar tills skolan börjar.

Kategori: Allmänt

Jag är jätte närvös över att vi om mindre en vecka börjar i skolan. 6 dagar kvar på sommarlovet guys. :O 
Det är hur lite som helst, bara 6 f*cking dagar kvar sen är vi inte fria längre. 
Och börja 9:an med typ F i alla ämnen är inte heller sådär värst roligt. Kommer få ha böckerna upp tryckt i facet all the time. -.-' 
Men men det kanske inte skulle skada så mycket heller. Jag vill ju verkligen sluta 9:an med bra betyg så att jag sedan kommer in i den skolan jag vill. :p
Bara att ha skolan i huvudet och försöka dämpa lite på mitt och Veronicas vardags liv.. hehe xD
Jag har inte gått i Loos så länge men det kommer ändå kännas rätt så, nej jätte jätte mycket att lämna alla sedan.
Tycker ju om alla otroligt mycket..
Men kommer ju bli fett awesome sen också när jag och Veronica flyttar till Gävle. ^^
Inte för att jag känner någon där som hon gör, men lär väll känna nya människor också. Lite större i Gävle än Håven och Loos liksom.. xD
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: