Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Hemma nu från Loos!

Kategori: Allmänt

Sitter helt ensam, kom presic hem från Loos.. :p
Väntar på att pappa ska sluta jobba och komma hem och att Sara ska komma hem. Så jag slipper sitta forever alone som vanligt.. -.-'
Sorry för att det blev så dåligt med inlägg både igår och idag. Men jag har inte alls tänkt på att blogga, och när jag väl tänkte bloggar igår kväll så visste jag inte alls vad jag skulle skriva om.
Det är alltid lättare att sitta och blogga själv, än när man är med en massa folk.
För då vill man ju både hitta på en massa saker + palla ha folk som sitter och glåmar när man ska komma på vad man kan blogga om..
Jag har i alla fall haft en super rolig och bra förmiddag, jag Jens och Simon gick ut på uppdrag och fick en fett nice vinst! :D
Sen så var det en massa folk hemma hos Veronica under förmiddagen också, det var Jens, Viktor I, Viktor M, Rasmus, Lukas, Tobias och Simon. Trevligt folk det där vettni! ;)
Vi har för det mesta bara chillat, men det var super i alla fall. :p
Nu ska jag gå och ta mig nå att äta, har ju inte ätit sedan inatt så man är väll hungrig! :')
 
Lite wannabe söta ego bilder! xD
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: