Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Hemma i Håven igen

Kategori: Allmänt

bara för ett litet tag sedan så kom jag hem till Håven igen då.
Kanske inte det allra roligate men men vad ska man göra!?.. :p
Har inte gjort mer än att äta lite, och chillat. Pappa och Sara stack till Furudal för att hämta Sara på jobbet. :) 
Så nu är jag lite forever alone som vanligt då. xD 
 
Inatt så höl jag mig vaken hela morgonen, nej nu ljög jag sommnade vid halv 10 och vaknade vid 1.
Jag och Jens var ute och gick klockan 6 imorse.. :p
Det tyckte jag var rätt så niice, eftersom vi är så skillade att vi kunde göra oss själva glada. Kan tyvär inte berätta vad det riktigt handlar om..
Sen så kom kussen Simon och snygg Lukas och hälsade på.
Synd så låg jag bara och var inte alls social eftersom min mage var kaous och jag mådde sjukt illa.. -.-'
Jag har då i alla fall haft en helt okej dag, kanske inte den bästa men helt okej. :)
Hoppas bara på att pappa går med på att jag ska få campa iallafall.
Hade varit fett niiice det också jue, och nu speciellt när folket vill. :)
 
 
bjuder på en bild på min lilla älskling Oscar ^^
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: