Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Godmorgon!! :D

Kategori: Allmänt

Godmorgon mina älskade läsare! ^^
Jag har precis precis vaknat och orkat för en gångs skull gått upp ur sängen istället för att somna om. hehe! :p
Inatt så bad jag Sara gå in och lägga sig i min säng, för jag lovade henne att hon skulle få sova med mig nu när hon snart åkte hem.
Men jag skulle komma tillbaka efter att jag sett filmen, men nejnej lilla jag somnade i hennes/ Sebastians säng i stället. Haha! -.-'
Så Sara frågade mig nyss när jag kom ner till Tv:rummet. Vart var du inatt då? Hahahah naww så söt. ^^
Jag tror att jag var uppe rätt så länge inatt, till klockan 5-6 kanske. Haha och själv?
Det är rätt så skillat, och speciellt för att komma från mig, visst?! :D
Men nu ska jag ta och kolla om det finns någonting att äta och göra magen min glad! ^^
 
Gjorde ett test på facebook.. Aa det är därför jag alltid säger att jag är 12.
Folk tror mer på det än om jag säger att jag snart är 15.. :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: