Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Forever alone som vanligt.. :p

Kategori: Allmänt

Sitter hemma lite forever alone, som vanligt då.. -.-'
Har sjukt tråkigt och vet inte alls vad jag ska göra? svårt att komma på något att göra när man är själv..
Hade varit en annan femma om Sara vart här eller nå sånt.
Då kanske, men bara kanske jag hade kunnat hitta på nå. :) 
Har pratat med min mamma idag, och det känndes jätte bra!! Jag har saknat henne sjukt mycket och längtar verkligen tills på Lördag då jag får träffa henne igen.
Men det som suger då är att jag kommer längta efter henne ännu mer efter att jag åkt ifrån henne. :(
Tur att jag mamma och Magnus ska ta en fika innan vi skills åt då. :p Hihihi
Pratade även nyss med min älskade älsklig Veronica, höll på att börja gråta när jag hörde hennes röst. :')
Vill verkligen till henne nu nu nu nu..
Även fast det bara är 3-4 dagar sedan jag såg henne, så saknar jag henne redan efter minuten jag åkt ifrån henne..
Hårt men sant. :/
 
en bild jag gjorde för ett tag sedan ^^
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: