Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

en stor besvikelse..

Kategori: Allmänt

God eftermiddag mina underbara vänner och icke igenkända människor :D 
Just nu ligger jag nere på Veronicas golv och lodar lite. 
Jag och min kära ÄNGEL har varit ute en snabbis och kollat på fin vädret ^^ 
Veronica sitter och fixar sig, så att vi sedan kan gå ut och kolla vem som är ute. :p 
Kanske åker hem idag, om inget annat händer. 
Blev sjukt ledsen nyss, för jag pratade med min käre far om campingen, och kanske inte blir något av det eftersom min farbror kanske ska ta husvagnen.. -.-' 
Blev på as dåligt humör för att jag frågade en rätt så lång tid före... :@
Så ja blev på rätt dåligt humör, jag som had planerat det så bra och allt!? 
Hoppas han ringer tillbaka med bra nyheter, för detta komme annars bli helt fuckt. :S 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: