Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

En fuckt natt.. :@

Kategori: Allmänt

Sitter i köket och kollar på när Sara packar ihop badkläder och skit.
Dem ska till Furudal och hämta Sebastian och förmodligen bada då. :p Själv stannar jag hemma, orkar verkligen inte med dit till fucktard hålan.. -.-'
Viktor och Jens stack hem för ett litet tag sedan. Dem blev kvar inatt. :p
Och detta har nog varit den väsra natten på sjukt länge, jag Viktor och Jens knarkade astma medecin igår eftermiddag och tyckte att det var as roligt.
Men under natten var det ett rent helvete.. :@
Jag kunde knappt andas, för när jag gjorde det så tröck de i bröstet och lugerna gjorde så in i helvete ont.
Gick in gråtandes till pappa, men vågade inte fråga om han ville köra mig till ett sjukhus.. -.-'
Först gick jag upp på mitt rum för jag trodde att det skulle bli bättre om jag fick lägga mig bra och i min egen säng, men nejnej det blev bara värre och värre...
Sen gick jag ner till pappa som låg på soffan och tänkte att jag kunde fråga honom nu istället, men inte vågade jag det eh. Till slut, efter sådär 100 år så sommnade jag, men tröck och gjorde ont gjorde det hela tiden i alla fall. 
Sen klockan 6 halv 7 kanske gick jag in till Jens och Viktor i husvagnen igen.
 
Så min natt har inte varit sådär jätte jätte rolig om man säger så.!? -.-'
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: