Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Det gör ont, så jävla ont! :(

Kategori: Allmänt

Det gör ont, det gör så jävla ont att se den man verkligen älskar mer än någonting annat mår dåligt. :(
Att se henne lida och veta att det gör så jävla ont för henne.
Detta är det värsta jag varit med om i hela mitt liv, och att jag inte kan hjälpa henne gör det bara ännu svårare!!
Jag skulle kunna göra vad som helst för att se henne skratta av ren lycka, att se henne le och verkligen mena att hon är glad. På riktigt.
Jag har och mår jävligt dåligt jag också till och från. Men detta är ingenting igämförelse med vad hon går igenom.
Jag hatar mig själv för att jag inte vet hur eller vad jag ska göra för att få henne frisk igen.
Skulle kunna ofra mig själv för henne. :/
Hon betyder för mycket för mig, det går inte ens att beskriva hur mycket hon verkligen betyder för mig.
Jag älskar henne för den hon är och bara för att hon vågar visa vem hon egentligen är! Hon är det bästa som har hänt mig och har fårr upp mig på fötter igen.
Och jag är så besviken på mig själv för att jag inte alla gånger är så snäll mot henne. Men jag gör aldrig något illa mot henne med meningen.
Men hon förkänar det inte, och jag kan inte fatta hur jag kan göra så!? :(
 
Jag älskar dig vännen, jag kommer aldrig att lämna dig.
Jag kommer föralltid att finnas där för dig och det lovar jag. Du är innrispad i mitt hjärta föralltid!
Det är du och jag livet ut. visst? ♥
 

Kommentarer

  • veronica säger:

    Gråter så jag skakar när jag läser det här. Jag älskar dig så mkt, kommer aldrig lämna dig, de är du och jag livet ut. Jag ska bara bli bättre först, sen blir allt på riktigt. Jag älskar dig.<3333

    2012-08-20 | 18:16:09
    Bloggadress: http://spinkylife.blogg.se

Kommentera inlägget här: