Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Clara, min älskade Clara ^^

Kategori: Allmänt

Clara jag är så sjukt glad för att vi börjar komma varandra närmare igen.
För jag älskar dig så otroligt mycket så det inte är sant!! Och jag kommer föralltid föralltid föralltid att älska dig. Så mycket idag, och så mycket efter döden! :*
Du betyder mycket för mig, och det har du alltid gjort.
Trots att jag kanske inte alltid har visat det och du vet att jag varit som jag varit.. :/ Men jag hoppas verkligen att du kan förlåta mig för det. För det har inte riktigt varit jag om du förstår vad jag menar..
Men du vet att jag älskar dig, och kommer alltid att göra det också.
Tack, verkligen tack Clara för att du alltid finns där för mig. Och speciellt när jag mår som jag gör.. :(
Det betyder jätte mycket och går direkt in i hjärtat!!
 
Forever and ever babe! :') ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: