Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Camar med Ängeln och Veronica!

Kategori: Allmänt

Sitter just nu och camar med älsklingen Veronica och Älgen Matilda! :D
Och har det lite små trevligt denna Torsdags kväll. :p
Pappa och Sara är på väg hem så man får lite sällskap nu om ett litet tag. Och det är ju också bra.
Har för ett litet tag sedan ätit vitlöksmacka med en kopp te.. hehe.
Det var seriöst det godaste jag ätit på länge. xD
Ja jag vet jag är väldigt glad i mat, men det måste ju vara någon som är det också. haha!!
Pratade även med Jens nyss, och det var inget glatt samtal kan jag ju säga. :/ Heartbreak.. </3
Men men man får väll ta det som det är och hoppas på bättre tider.
Men glad är jag ändå som har min Ängel Veronica, och min söta och as porriga Älg Matilda, hihi ^^
Nu ska jag fortsätta att cama med Veronica och Matilda och vänta in Pappa och Sara. :p
Höres Guys! :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: