Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Beroende!!??

Kategori: Allmänt

Jag måste berätta en sak..
Och det är ingen sak som jag borde vara stolt över eller prata så högt om. Men du tar jag mod och berättar. 
Mina läsare borde få veta sanningen, trots att den svider. 
Jag har gått och blivigt beroende på mat och gosaker. :(
I början av sommaren så sa jag till mig själv att jag verkligen var tvungen att fortsätta träna. Men jag blev lat och sket i det.
Sen när jag började vara hemma hos veronica då jag kom upp till pappa så började det med bröd.. :$
Jag åt redan mycket och dålig mat då, även klagade jag på hur jag såg ut.. -.-'
Men sen efeter att jag ätit en del för mycket än vad jag ska och helt i onödan så började jag skita i hur jag såg ut bara för att jag tänkte mer på maten än på mig själv. :/
Jag har alltid varit gla i mat, men nu börjar jag gå över gränsen, och rätt så mycket över gränsen.. :@
Jag äter trots att jag inte ens är hungrig och speciellt när jag har tråkigt..
Nu vet ni allihopa, jag är beroende på mat. Så om jag inte får hjälp inom kort så kommer jag sluta som en värre variand av galna professorn om det är någon som sett den filmen!? :O
Ni som inte har! Det är för jävla hemskt..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: