Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Back Bitches! ^^

Kategori: Allmänt

Fridaa is back bitches!! :) 
Verkigen förlåt för att jag inte bloggat under tusen år, men jag har varit sjukt lat.. :p 
Men nu tror jag att jag är tillbaka igen, vet att jag oftast säger så men att jag slutar blogga efter det.. Men ska i alla fall försöka! ^^ 
Tyvär så orkar jag inte berätta om vad som hänt under dessa tusen år jag varit "död" så berättar väl bara om denna dagen. 
 
Idag så vaknade jag mitt i natten, kollade dock inte på klockan så vet inte hur mycket den var.. 
Vaknade av att jag låg inne i Sebbes rum, då hade jag vl tydligen sommnat där då!? 
Gick in i mitt rum och däckade direkt,, xD 
Blev väckt av att både Sebbe och Sara stod och skrek på mig att det var frukot? Som 3 dagar tidigare... -.-' 
Jobbigt... 
Gick väl upp en timme efter och tog moppen och åkte en sväng. ^^ 
Klockan 4 kom Veronica och hämtade mig så jag åkkte med henne till Loos. 
Och sen när vi kom till Loos så har vi bara träffat en massa folkt och chillat runt med livet. :) 
 
Känner att jag tappat kännslan för att blogga.. 
Inte lika seriöst längre, men kanke bara för att detta inlägget var första på sjukt länge.. :p 
 
 
Några niicea bilder xD 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: