Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Äta sen kiosken ^^

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen och pillar på min hårlösa apa Veronica, vi hr fulla sängen med morötter! ;) 
Men nu ska vi resa oss upp för att gå tll köket och leta föda.. ^^ hehe 
Just kidding! :D 
Jag och min älskade vän Veronica ligger nu i sängen och väntar på mat, som precis blev klar. 
precis när lilla mej ska börja blogga så blev det mat, typiskt.. -.-'
Men de spelade ingen roll för det är bara korv så gick in  och satte mig igen :p
vi ska bara äta sen drar vi till kiosken och träffar lite folk, niiiiice det kommer bli då :)
 
PS. bloggar kanske om dem personer jag inte gjort ännu ikväll. 
Om jag nu orkar.. :p 
Sorry för att det inte blivigt av, men Fridaa har blivigt lat förstår ni. ;D 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: